Ahad, 19 Julai 2009

Harry Porter, Nada Murni, Nenek Jumaah & Aku...

Salam to all,

Sepanjang hujung minggu, tiada aktiviti yang aku jalankan cuma berehat di rumah setelah penat menganjurkan kejohanan Futsal under PKMICET minggu lepas. Namun, malam tu ada orang mengajak aku melihat cerita Harry Porter kat Seremban, sebenarnya aku tidak suka dengan kehidupan malam tapi akur kerana kebosanan, aku kurang mengikuti sangat cerita Harry Porter ini. Tapi bagi aku cerita lastest ini cukup berat untuk sesiapa yang tidak mengikuti cerita-cerita yang terdahulu... Kesudahan aku terlelap dalam pangungg.. Hehehehe...
Nada murni.. kump nasyeed terkenal masa aku kecil, dikhabarkan mereka bakal mengadakan konsert kat Shah Alam next month.. insya Allah.. aku akan pergi ke konsert itu jika tiada aral. Cerita pasal nasyeed, tak boleh lari dengan bab agama, kebetulan malam tadi aku ke warung belakang rumah, terserempak dengan kawan En Sham, so beborak.. masuk bak agama, dalam borak2 punya borak, ada seorang kawan tu mengajak aku berguru dengan seorang guru agama (perempuan) belajar tauhid. Aku gusar juga, aku tidak mahu mengulas kerana ini boleh menimbulkan sangka buruk.. Cuma aku ucapkan InsyaAllah kepada kawan berkenaan...

2 ulasan:

  1. xpe...belajar tauhid adalah untuk mengenali ALLAH dengan lebih mendalam...

    BalasPadam
  2. Hmm.. betul yg mencurigakan, kenyataan dia, "Kalu saya tak sembahyang maghrib tu antara saya dengan Allah". Sangsi dengan kenyataan sebegini..

    BalasPadam