Jumaat, 17 Julai 2009

PK MICET: SCET 1 Naib Johan

Syukur kehadrat Ilahi..

Game semalam berlangsung dengan jayanya, sebagai urusetia memang memenatkan ditambah pula aku terpaksa bermain untuk tournament. Rata-rata setiap department menghantar pasukan dan staf perempuan menghantar 2 wakil dalm pertandingan futsal kelolaan PKMicet buat kali pertama. Agak pening juga aku pada awalnya, untuk menguruskannya. Namun, alhamduillah semuanya lancar. Skuad aku diwakili oleh Mat Jam (pengarah projek), Zaihar (c), Azrin (gk), Bos, Nazif, Subhi dan Imran. Rata2 skuad kami average kecuali Zaihar yang boleh dikatakan sebagai anchor bg skuad kami. Game pertama menentang Boeng-IT, skuad kami menang 2-1, aku hanya sub. Perlawana kedua diakhiri dengan seri tanpa jaringan, dalam game ini aku gagal menjaringkan gol setelah mendapat 2 peluang keemasan. Dan game keterusnya, kami kalah 3-0 kpd SCET 2, yang memisahkan kami adalah 'endurance' dan tempo yang pantas. Dan perlawanan kami bangkit untuk mengesahkan tempat ke 2, menewaskan Poly-Env 2-1, jaringan Nizam dan Zaihar. Walaupun gagal menjaringkan aku puas kerana berjaya mendapat tempat ke-2. Tekad aku, untuk menganjurkan kejohanan yang lagi berprestij di masa akan datang.

ADIOS..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan